BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, September 26, 2009

Colin and Winson's farewell

26/09/09

哎呀。。我今天又出街了~这个假期几乎每一天都出去~哈哈。。。

照片胜过千语~哈哈。。我们在sense cafe- ioi mall “ yum cha”

真的很不舍得。。身边的朋友一个接一个的离我而去~各自开始各自的新生活~惟有我,还留在蒲种这个小地方。。唉,多么希望我也可以去外面explore啊!!

Winson和Colin 将在下星期(29/09/09)乘搭飞机去伦敦咯!我还需等到几个世纪才能再见到他们??真的不喜欢离别的感觉。。对我而言,离别时伤痛的、是流泪的、是人生的另一个转垒点。。

以前向小孩般的Winson终于长大咯!要走出蒲种到外面一个人生活咯~ 他。。他。。真的是一个很聪明且谦卑的人。。虽然有点giam siap,可是,他真的很乐意帮助有需要的人!他也是我属灵上的好哥哥,总是在我五组使用神的话语来鼓励我,让我再次站起来。。。这次见到他,真的勾起我很多很多的回忆。。哈哈~爱开玩笑的他,真的让我对他又爱又恨。。哈哈

我们的Colin也长大咯。。。他是我中学生涯里的好朋友。。他。。是我的gossip friend。。我们都一起分享笑话。。一起小声说,大声笑!哈哈。。他,是个语言专家,什么语言都难不倒他。。哈哈。。真的要谢谢他。。 嘻嘻(因为他今天带了一位帅哥老外跟我们一起gathering。。他的名字叫Colter)哈哈。。老外帅哥是透过学生交换计划(student exchange programme) 来到马来西亚。。他真的很友善,有可爱,哈哈~还会说笑话!!可是有一点不好,他的语音有点重。。食道我们需要几秒钟来到消化与思考他再说什么。。哈哈

除此以外,这次的gathering又再一次把5 Amanah奏在一起。。我跟一些朋友又真的真的失去了联络。。他们都变了。。都变in了。。变美了。。哈哈。。惟有我,还是老样子。。傻乎乎的。。唉~真失败。。哈哈~

真的不可写太长咯~哈哈~在这个假期里。。我真的有很大的突破~哈哈~平时很少出街的我。。竟然整个星期都出去!几乎每一天都出去~哈哈~功课也没做,书也没读到~假期后就有考试!!!惨咯!我要节制。。假期后不要再出去了~

嗯~希望我的朋友都能够有美好的前程。。美好的未来~=D

stefanie&pui yan
angel 3~ ming yee,hui ling, michelle
中学时的好朋友~对我超级好的朋友~michelle~
ming yee-我的好伙伴。。
左:小学同班同学-淑燕,哇!没想到我认识她已经十二年咯!哈哈~
右:stefanie是我中学同学,以前静静地她,现在变得又漂亮又迷人。。
左:慧宁、淑燕
左:angie,colin,michelle,hui ling, pui yan
pui yan and me
stefanie and me
us~ 5 Amanah' 06
long lost friends~ from left : kathreine, caroline,angie, darling =)
gosh~ caroline is so slim now~~ i wonder what's her secret recipe~ lol
winson and wifey(kononnya) lol~ he must be very syok to see this
ps: pui yan is annoyed~ lol =P
winson and leng cai colter
poser- Daryl
our memories~

friendship forever~ may god bless everyone~ hehe

must stick my ass on the study room now~ gotta start my engine and start study and finish my microbiology report.... no more outing... no more yum cha... no more meeting friends... no more laughter...

only left.... our sweet memories~~ really appreciate that we can get together and get to know each other.... thank god... really appreciate it...

6 comments:

  1. The place nice or not? Especially the food and price? I'm trying to compare it with other musical cafe nearby. =p

    PS: You discriminated my ming yee, one got one photo, lol~

    ReplyDelete
  2. lol~~ dun angry lo~~ haha i oso din realized tat... lol~~ sorry~~ haha if u need her pix u can look from my FB... lol~~
    the food are reasonably priced... lol not bad lo~~ the environment is good~~ can pay a visit there~~ wakaka =)

    ReplyDelete
  3. Glad you understood what I was talking; just found a typing error. XD
    I was thinking this one or Wing's cafe better, hmmm... we can hang out until mid night at Wing's, but this one seems like need to close shop already around 11pm. =p

    ReplyDelete
  4. urm~~ to me, i think there are almost the same lo~~~ but no harm trying the sense cafe lo~~ the environment... emm not bad~ haha 11pm close shop ok what... no need to go back home late... haha

    oh ya, i noticed a difference between wing's cafe n sense cafe... sence cafe equip with more musical instrument...( actually they have piano) lol~~ then the decoration of sense cafe is not bad, too!! hehe ( honestly, im not advertising for sense cafe... wakaka)

    ReplyDelete
  5. Yea, right, the decoration at Sence Cafe is nicer, more to home concept. But it is too bright to be romantic. XD XD XD

    ReplyDelete
  6. aiyo~~ itu lighting is adjustable ma~~ lol~~

    ReplyDelete