BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 29, 2009

饶恕与原谅 forgive

21Then Peter come to Jesus and asked," Lord, how many times shall I forgive my brother when he sins against me? Up to seven times?

21那时,彼得前来问耶稣:“主啊,如果我的弟兄得罪我,我要饶恕他对少次?七次吗?”

22Jesus answered," I tell you, not seven times, but seventy times.

22耶稣对他说:“我告诉你,不是七次,而是七十个七次。”

35This is how my heavenly Father will treat each of you unless you forgive your brother from your heart.

35“如果你们各人不从心里饶恕你的弟兄,我的天父也必这样待你们。”

Matthew 18:21,22,35 马太福音18:21,22,35

每当我生气的时候,这些经文总是教导我如何去饶恕和原谅他人。。。让我学会了去祝福与饶恕他人的过错。。。因每个人都会有做错事情的时候。。。哈哈~

真的感谢天上的爸爸赐给我他的话语。。使我能够逃离悲伤/生气的试探中=)

1 comment:

  1. Forgiveness is not a preference. It's a choice. Amen. =D

    ReplyDelete